Dansk Blindesamfund

Vi har ultimo 2020 indgået et samarbejde med Dansk Blindesamfund om at videreudvikle deres visuelle identitet og styrke deres branding. Alt sammen for at sikre, at foreningen kan hjælpe så mange blinde og svagsynede i Danmark som overhovedet muligt. Vi har lagt ud med en kampagne for førerhunde. En vigtig kampagne, som skal indsamle penge til Dansk Blindesamfunds store arbejde med at uddanne Danmarks bedste førerhunde.

Forbundet Kultur og Information

I 2011 udviklede THINKcreative medlemsmagasinet Perspektiv for Forbundet Kultur og Information (tidl. Bibliotekarforbundet). Processen tog udgangspunkt i forbundets strategi, læserundersøgelser, markedsresearch og workshops. Udover stadig at layoute magasinet har vi udviklet forbundets nye visuelle identitet samt hjulpet med at løse ad hoc designopgaver.

skole & forældre

Magasinet Skolebørn blev lanceret af foreningen Skole & Forældre i 2013. Vi skabte det visuelle univers og designkonceptet baseret på foreningens kommunikationsstrategi, målgrupperesearch og indsigter om markedet.

Vi udviklede en platform til den udvidede digitale udgave, hvor vi kunne bevare den karakteristiske visuelle kommunikation, som kendetegner det trykte magasin. 

I 2019 udviklede vi et skoleborn.dk site og det digitale magasin blev konverteret til long reads på sitet.

novo nordisk

THINKcreative har i en årrække designet Novo Nordisks globale interne magasin, PEOPLE, som både trykt magasin og i et digitalt storytellingformat. I 2019 har vi udviklet og designet virksomhedens globale shareholder magasin SHARE, som et digitalt magasin.

{

Vi er specialister i at udvikle og designe magasinformater, der formidler budskaber og styrker relationen til læseren.

THINKcreative

Dansk Politi

Politiforbundets magasin, DANSK POLITI, er et medlemsmagasin, som vi har udviklet visuelt og løbende formgiver og layouter med fokus på at omsætte stærke redaktionelle formater til stærk visuel kommunikation.

ABB

Vi har hjulpet ABB både nationalt og internationalt igennem de sidste 14 år. Fokus har været at omsætte virksomhedens enorme tekniske viden til loyalitetsskabende kommunikation; blandt andet via kundemagasinet connect.

Senest har vi samarbejdet med ABB om at skabe en International kommunikationsplatform for et af virksomhedens kerneområder.

Caritas Danmark

Caritas Danmark arbejder med udvikling og nødhjælp i Afrika og Asien. Derudover samarbejder organisationen med skoler i Danmark om dels indsamling af penge til givne projekter i de fattigste lande dels skoleprojekter i danske skoler. Disse projekter skal give danske skoleelever indsigt i de udfordringer mennesker i verdens fattigste lande står overfor og samtidig mulighed for at forstå og skabe innovative teknologiske løsninger til nogle af de udfordringer. 

Vi har hjulpet Caritas Danmark med at udvikle et skoleinformationssite som både informerer og inspirerer eleverne og samtidig hjælper dem i gang med indsamlings- og innovationsprojekterne. Se sitet på https://caritasskole.dk. 

{

Vi skaber design og storytelling, der skaber meningsfulde relationer for vores kunder.

THINKcreative

sund & bælt holding

Som designbureau for Sund & Bælt Holding har vi blandt andet udviklet årsberetninger, udstillinger, film, brochurer og visuel identitet til flere digitale subbrands som netværkscommunitiet INFRAHUB.NET og KATTEGAT.DK.

Ecooking

THINKcreative har siden 2018 hjulpet det danske hudplejebrand Ecooking med at skabe brandingstrategi, kampagner, events og designløsninger.

Egernsund Wienerberger

Vi er stolte over samarbejdet med Egernsund Tegl og Wienerberger i deres proces med at forene kræfterne i en ny skandinavisk organisation, som bl.a. leverer unikke tegl til byggebrancher i hele verden. Vi havde en fantastisk proces med kunden, om at skabe en ny visuel identitet for organisationen.

{

Vi tror på, at den tillidsfulde og personlige relation er fundamentet for et stærkt og resultatgivende samarbejde.

THINKcreative

HOD

Fagbladet Officeren skaber fællesskab og identitet for danske officerer i både Danmark og resten af verden. 

THINKcreative har siden 2001 hjulpet HOD med at skabe kommunikation, der både fænger og fastholder medlemmerne. 

Vi har skabt organisationens visuelle identitet, udviklet det visuelle koncept til Fagbladet Officeren og skaber løbende design og layout til de 6 årlige udgivelser. 

udsving – digitalt musikmagasin

THINKcreative står bag konceptudvikling, design og udgivelse af det danske digitale musikmagasin UDSVING. Ønsket var, sammen med et hold af yderst kreative fotografer, journalister og musikere, at skabe et musikmagasin, om og for musikken. Hver udgivelse har et tema, der skal fungere som et kreativt benspænd til at skabe storytelling om musikken fra en alternativt vinkel i forhold til de historier vi kan læse i andre musikmedier.

Zirkus Nemo

Smadremanden, Bager Jørgen, Målermanden, Kim Tim… vi er med i idé- og designprocessen, når Zirkus Nemo hvert år skal lave katalog, annoncer, postkort og bannere.

AmCham Denmark

Amcham Denmark er et ledende business netværk for amerikanske, danske og øvrige internationale virksomheder. ThinkCreative har siden 2003 skabet et utal af designløsninger for Amcham og designer hvert år deres Yearbook, som i 2019 markerede et 20-års jubilæum for foreningen. 

Vallensbæk Kommune

Siden 2011 har ThinkCreative hjulpet Vallensbæk Kommune med at designe deres borgerblad Vallensbæk Nu, som udkommer 10 gange årligt. I vores arbejde med bladet lægger vi vægt på den brede appel, bladet skal have, for at vække genklang hos så mange forskellige borgere som muligt.

{

Vi tror på, at den tillidsfulde og personlige relation er fundamentet for et stærkt og resultatgivende samarbejde.

ThinkCreative

coolsport

I 2019 hjalp vi Coolsport med at skabe en ny brandidentitet – visuel identitet, website og webshop. 

coolsport.dk